örneğin;exceli kullanarak aylık geliri,özel hayat harcamaları,yoklama ve nöbet listesi gibi bir çok rapor dosyası kolayca düzenlenebilir.
Özel hayatta da birçok yerde kullanılır ama EXCEL daha çok iş dünyasında bilgisayar kullanıcıları tarafından tercih edilir.
örneğin;işletmecilerin harcamalarına dair bir tablo hazırlandığında EXCEL sayesinde bu harcamaların toplamına bu basit formülü uygulayabiliriz ya da toplam harcamaların en yüksek hangisinin olduğunu aramanıza gerek kalmadan basit formüllerle bulabiliriz .
kısacası;excelin sistematik yapısı bu örnekten görebileceğimiz gibi üzere hem daha kolay hem de daha kestirme hale getirmeye yardımcı olmaktadır.
Özellikle rapor hazırlamalarda işe yaramaktadır. KAYNAKÇA:https://wmaraci.com/nedir/excel
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder